مطالب ارسالی شما
🔥پیام مجتبی خامنهای پس از تفاهمنامه: زهر خوردن یا بازی خطرناک؟
تأکید بر «تفاهمنامه» برای کوچکنمایی توافق
مجتبی خامنهای در پیام خود پس از امضای تفاهمنامه در ۲۸ خرداد، عمدا روی واژه «تفاهمنامه» تأکید کرد. این پایینترین نوع توافق است و او با این کار تلاش کرد ابعاد و عواقب آن را کمرنگ جلوه دهد.
پزشکیان مسئول معرفی شد
او پزشکیان را امضاکننده اصلی و مسئول تمام نتایج سیاسی و اجتماعی این توافق دانست. در حالی که همه میدانند بدون تأیید و تصحیحهای مکرر مجتبی، چنین توافقی ممکن نبود. حتی زاکانی اعلام کرده بود تفاهمنامه ۲۵ بار نزد مجتبی رفته و اصلاح شده است.«من مخالف بودم اما مجبور شدم!»
مجتبی خودش را مخالف توافق نشان داد و گفت مانند پدرش «زهر» خورده است. اما توضیح نداد چرا با وجود مخالفت، این کار را انجام داده. برخلاف پدرش که مذاکرات حضوری را رد میکرد، او برای حفظ نظام مجبور به پذیرش شد.
حقوق ملت یا حفظ نیابتیها؟
او در پیامش از «حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت» سخن گفت، اما در عمل بر حفظ نیروهای نیابتی رژیم تأکید کرد و آنها را در برابر مردم ایران قرار داد.
نتیجهگیریهای مهم پیام
مجتبی به دلیل ترس از قیام و سرنگونی، ناچار به این توافق شده است.
او نمیخواهد میدان را به باند اصلاحات و طرفداران معامله با آمریکا بدهد، بنابراین بلافاصله خط و نشان کشید.
با اعلام مخالفت، آتش جنگ داخلی بین باندهای رژیم را شعلهور کرد و دست جلیلی و پایداری را برای حمله به رقیبان باز گذاشت.
آینده نامعلوم جام زهر
هنوز زود است بگوییم این تفاهمنامه «جام زهر» بود یا «جرعه حیات». آیا رژیم میتواند همزمان مذاکره کند، برنامه اتمی و نیروهای نیابتیاش را حفظ کند؟ آیا این توافق قیام مردم را کند میکند یا سرعت میبخشد؟ زمان پاسخ همه این سؤالات را خواهد داد.این پیام نشان میدهد که رژیم در موقعیت ضعف قرار گرفته و جنگ گرگها در بالاترین سطوح آغاز شده است.
#مجتبی_خامنه_ای #تفاهم_نامه #زهرکشی_رژیم #جنگ_گرگها
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
Related
ژوئن 22 2026
مطالب ارسالی شما 🔥پیام مجتبی خامنهای پس از تفاهمنامه: زهر خوردن یا بازی خطرناک؟
مطالب ارسالی شما
🔥پیام مجتبی خامنهای پس از تفاهمنامه: زهر خوردن یا بازی خطرناک؟
تأکید بر «تفاهمنامه» برای کوچکنمایی توافق
مجتبی خامنهای در پیام خود پس از امضای تفاهمنامه در ۲۸ خرداد، عمدا روی واژه «تفاهمنامه» تأکید کرد. این پایینترین نوع توافق است و او با این کار تلاش کرد ابعاد و عواقب آن را کمرنگ جلوه دهد.
پزشکیان مسئول معرفی شد
او پزشکیان را امضاکننده اصلی و مسئول تمام نتایج سیاسی و اجتماعی این توافق دانست. در حالی که همه میدانند بدون تأیید و تصحیحهای مکرر مجتبی، چنین توافقی ممکن نبود. حتی زاکانی اعلام کرده بود تفاهمنامه ۲۵ بار نزد مجتبی رفته و اصلاح شده است.«من مخالف بودم اما مجبور شدم!»
مجتبی خودش را مخالف توافق نشان داد و گفت مانند پدرش «زهر» خورده است. اما توضیح نداد چرا با وجود مخالفت، این کار را انجام داده. برخلاف پدرش که مذاکرات حضوری را رد میکرد، او برای حفظ نظام مجبور به پذیرش شد.
حقوق ملت یا حفظ نیابتیها؟
او در پیامش از «حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت» سخن گفت، اما در عمل بر حفظ نیروهای نیابتی رژیم تأکید کرد و آنها را در برابر مردم ایران قرار داد.
نتیجهگیریهای مهم پیام
مجتبی به دلیل ترس از قیام و سرنگونی، ناچار به این توافق شده است.
او نمیخواهد میدان را به باند اصلاحات و طرفداران معامله با آمریکا بدهد، بنابراین بلافاصله خط و نشان کشید.
با اعلام مخالفت، آتش جنگ داخلی بین باندهای رژیم را شعلهور کرد و دست جلیلی و پایداری را برای حمله به رقیبان باز گذاشت.
آینده نامعلوم جام زهر
هنوز زود است بگوییم این تفاهمنامه «جام زهر» بود یا «جرعه حیات». آیا رژیم میتواند همزمان مذاکره کند، برنامه اتمی و نیروهای نیابتیاش را حفظ کند؟ آیا این توافق قیام مردم را کند میکند یا سرعت میبخشد؟ زمان پاسخ همه این سؤالات را خواهد داد.این پیام نشان میدهد که رژیم در موقعیت ضعف قرار گرفته و جنگ گرگها در بالاترین سطوح آغاز شده است.
#مجتبی_خامنه_ای #تفاهم_نامه #زهرکشی_رژیم #جنگ_گرگها
🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu
Related
By majortillett564 • اخبار ارسالی, اخبار روز 0 • Tags: اخبار ارسالی