گزارش نظامی : #تهران 🚨 تهران – بازگشت گسترده ماموران سرکوب به چهارراه‌ها پس از توافق


🚨
 تهران – بازگشت گسترده ماموران سرکوب به چهارراه‌ها پس از توافق

تا قبل از امضای توافقنامه، در چهارراه‌ها و میدان‌های تهران خبری از ماموران نبود. اما بلافاصله پس از توافق، نیروهای سرکوب دوباره به خیابان‌ها ریخته‌اند.نمونه بارز: چهارراه ولیعصر که قبلاً خالی بود، حالا هر روز ۱۳ موتور و یک ون انتظامی آنجا مستقر است. رژیم با این اقدام نشان داد که توافق برایش فقط خرید زمان و تقویت ابزار سرکوب است.

#پلیس_سرکوب #تهران_تحت_اشغال #توافق_فریب

🔴 این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔 https://x.com/rasuyab
🆔 https://t.me/rasuyab_ir
🆔 https://t.me/EfshagarRasu
🆔https://www.instagram.com/rasuyab_ir
🆔https://t.me/Kashef_Rasu
🆔https://www.instagram.com/efshagar_rasu